MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem



ZASADY

Każdy gracz rysuje kwadrat/siatkę 10 x 10. W pionie siatkę numerujemy od 1 do 10, a w poziomie od A do J. Wygodnie jest wykorzystać do tego kartki w kratkę, gdzie jedna kratka (pół centymetra) to jedno pole np. A1, D6 itd.

Ważne! Gracze muszą mieć dwie siatki. Na jedną będą nanosić swoje statki, a na drugiej oznaczać to, co już wiedzą o sytuacji na polu przeciwnika.

Następnie gracze umieszczają swoje „statki” na planszy. Oto statki, które masz do wykorzystania:
1 statek czteromasztowy
2 okręty trójmasztowe
3 statki dwumasztowe
4 statki jednomasztowe

Celem graczy jest namierzyć pozycje przeciwnika i zatopić jego okręty.

Jeśli trafisz w statek jednomasztowy, trafiony mówi: trafiony-zatopiony, jeśli uderzysz w statek większy, przeciwnik powie: trafiony-niezatopiony", jeśli trafisz w puste pole usłyszysz: pudło!

PUNKTACJA

W grze stosuje się zasadę, kto pierwszy ten lepszy. Oznacza to, że wygrywa ten gracz, który jak najszybciej zatopi statki przeciwnika, a tym samym uchroni swoje okręty.

Powodzenia!

Do tych gier wystarczy kartka papieru i długopis. Znacie te klasyki? Proste zabawy rodzinne dla osób w każdym wieku. Przypominamy zasady

Gra w statki. Zasady

Zobacz również

To można było kupić na pchlim targu pod Bydgoszczą. Mamy aktualne zdjęcia z Przyłęk

To można było kupić na pchlim targu pod Bydgoszczą. Mamy aktualne zdjęcia z Przyłęk

Co za weekend Wieczystej! Rezerwy też wywalczyły awans

Co za weekend Wieczystej! Rezerwy też wywalczyły awans

Polecamy

Hulajnoga elektryczna. Czy wiesz gdzie powinieneś zaparkować?

Hulajnoga elektryczna. Czy wiesz gdzie powinieneś zaparkować?

Dziś dużo łatwiej o wysoki mandat. Akcja policji w całej Polsce

Dziś dużo łatwiej o wysoki mandat. Akcja policji w całej Polsce

Phishing, to częsta metoda oszustów. Jak nie dać się oszukać?

Phishing, to częsta metoda oszustów. Jak nie dać się oszukać?